Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2007

Θέλω να εφιστήσω την προσοχή σε όλους τους καταναλωτές!
Τα μάτια μας απο εδώ και στο εξής πρέπει να είναι 104!!!!
Ενα πρωί Παρασκευής ξεκίνησα για να πάρω ένα ζευγάρι παπούτσια. Έπειτα απο λίγο ψάξιμο, κατέληξα στο υποκατάστημα του Tsakiris Mallas στην οδό Βασιλέως Γεωργίου στο κέντρο του Πειραιά. Είδα λοιπόν ένα ζευγάρι μποτάκια τιμής 79 ευρώ, και τα πήρα. Για όποιον ξέρει απο Πειραιά, κατέβαινα προς το λιμάνι και είπα να δώ τι παίζει στα παπουτσάδικα της οδού Φίλωνος (τα οποία θεωρούνται λιγάκι παρακατιανά σε σχέση με τα shops της Βασιλέως Γεωργίου).
Εκεί λοιπόν διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη ότι το ίδιο ζευγάρι κόστιζε 49 ευρώ και μάλιστα στο μαγαζί εκείνο υπήρχε ένα μόνο ζευγάρι επειδή το προηγούμενο βράδυ είχε εξαντληθεί το συγκεκρινένο μοντέλο...!
Είπα να μην επιστρέψω στο
Tsakiris Mallas διότι θα γινόταν μεγάλη φασαρία!
Όταν επέστρεψα στο σπίτι μου, πήρα τηλέφωνο στο
Tsakiris Mallas. Ο υπεύθυνος του καταστήματος, μου εξήγησε ότι προφανώς πρόκειται για μια απομίμηση και για αυτό υπήρχε αυτή η διαφορά στην τιμή,ότι το δικό τους παπούτσι είναι ισπάνικο και μου ζήτησε να του δώσω τα στοιχεία εκείνου του μαγαζιού για να ψάξει την περίπτωση... όπως και έπραξα.
Να μην ξεχάσω να πω ότι έδειξα τη ενόχληση μου καθ΄ότι είμαι ευέξαπτη(και πως να μην είμαι...) και αναιδώς μου είπε:" πολύ φορτισμένη σας ακούω!Αν είναι να μου πείτε για τον καταναλωτή, να ξέρετε δεν με αφορά!!!!!!"
Βεβαίως να πω ήταν ότι μπήκα σε εκείνο το κατάστημα στη Φίλωνος για να δω την ποιότητα του υποδήματος και ήταν η ίδια τόσο αυτή όσο και η φίρμα!!Τότε πήρα και την κάρτα του μαγαζιού την οποία η πωλήτρια μου έδωσε μετά χαράς λέγοντας μου "δεν εχω κανένα πρόβλημα,είμαι απολύτως νόμιμη".
Μετά απο κανένα τέταρτο νάτος πάλι στο ακουστικό μου ο υπεύθυνος ο οποίος μου είπε ότι το παπούτσι είναι ιταλικό( πριν ήταν ισπανικό) και το συγκεκριμένο κομμάτι το είχε πάρει και αυτό το μαγαζί.Δεν ξέχασε να μου πει ασφαλώς ότι το άλλο μαγαζί προφανώς "σκοτώνει" το μποτάκι αυτό
(δηλαδή το πουλάει τζάμπα στους πελάτες για την "ψυχή της μάνας του").
Και τέλος μου είπε αν θέλω να περάσω να πάρω τα λεφτά μου πίσω εντός της ημέρας δίνοντας και τα παπούτσια του πίσω, όπως και έκανα γιατί το θεώρησα μεγάλη κοροιδία!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Προφανώς οι κύριοι Μαλλάδες κάτι φοβόντουσαν και κοινώς είχαν χεσμένη τη φωλιά τους!Πάντως εγώ δεν πρόκειται να τους ξαναεμπιστευτώ διότι είχα ψωνίσει πολλές φορές απο εκεί.
Για αυτό σας λέω έχετε τα μάτια σας 104 γιατί μας κλέβουν!

Υ.Σ.:Δεν είχα σκοπό να δημοσιεύσω την καταγγελία αυτή αλλά μια σειρά γεγονότων που συνέβησαν τις τελευταίες μέρες και είναι αντίστοιχες με εξώθησαν στα άκρα!
Μέσα σε αυτά και η εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου σχετικά με τα επώνυμα ενδύματα που για όσους δεν παρακολούθησαν ή δεν κατάφεραν να διακρίνουν το μαγάζι με τα παπούτσια ήταν του
Tsakiris Mallas. Χαρακτηριστικά τα 7 του μαγαζιά έλεγαν ότι τα παπούτσια είναι ισπανικά, τα άλλα 8 ιταλικά και τελικά τα παπούτσια ήταν ΚΙΝΕΖΙΚΑ!!!!

12 σχόλια:

lilaprincess είπε...

αααααχχχχ πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα ζευγάρι γόβες 159 ευρό και ξέβαψαν.

MarGie είπε...

ξερω προσωπικα την οικογενεια και τον τροπου παραγγελνουν αλλα και κατασκευαζουν τα παπουτσια τους.Προφανως ο υπευθυνος δεν ηξερε τι του γινοταν. Οσο για την κοπελα που ξεβαψε η γοβα της μπορει να την παει πισω και να της κανουν αντικατασταση!

gwgw είπε...

as me voithisei kapoios. prin 3 meres stis 7/11/2011 agorasa apo to tsakiris stin ermou mpotes 130 eurw. mou tis poulisan ws dermatines alla apo tin prwti mera paratirisa gdarsimata me to paramikro kai ksethwriasma tou xrwmatos.piga se atomo pou kserei apo papoutsia stin perioxi mou kai mou eipe oti oi mpotes einai PLASTIKES!!!! kai egw ws anideh tin patisa!!de vriskw to dikio mou! piga shmera sto magazi kai hmoun eugeniki kai politismeni.na tou eksigw siga kiolas gia na min akousoun kai oi pelates sto magazi,oti mou poulisan tis mpotes ws dermatines kai oti an ithela sunthetikes tha pigaina sti laiki na parw me 20 eurw. mou eipe oti einai sunthetikes kai oti egw euthunomai pou den tis elegksa kala kai oti mou poulisan to zeugari pou ithela k dialeksa!!tou eipa oti an mou elegan oti den einai dermatines de tha tis epairna,kai tha dialega kati allo. oxi apla de vrika to dikio mou meta apo suzitisi enos tetartou alla eixe to thrasos na mou leei peri nomous kai oti rixnw to epipedo!!! kai de mou epitrepetai allagi epeidi tis exw idi foresei !!edwsa 130 eurw gia MOUFA!!! as me voithisei kapoios na mou peite pou na apeuthunthw na kanw mia allagi kai na mi ksanapatisw to podi mou ekei pera!!! de mou perisseuoun gia na petaksw etsi 130 eurw se plastikes mpotes!!!

foto είπε...

στον ιδιο μαγαζι βρηκα γοβες 250 ευρω ενω σε αλλο μαγαζι στην εγνατια τισ πουλουσαν 70!!!ντροπη τους...εκτως ομως απ το εν λογω καταστημα εχω βρει κ το μπελα μου με τα arte piedi..αγορασα μποτα 90 ευρω κ μετα απο 3 φορεσ αρχισε να ξεφλουδιζει..φυσικα οχι μονο δεν παραδεχτηκαν το λαθος τους αλλα με απειλησαν κ με μυνηση..οι ανθρωποι ειναι απλα εγκληματιες...

Ευαγγελία είπε...

egw osa papoutsia exw parei apo tsakiri malla kai sta giannena kai stin 8essalonikh eimai apla uperikanopoihmenh ...exw pedilo 3 xronia to exw skisei na to foraw kai den exei gdar8ei pou8ena !! simfwnw oti uparxoun polla paromoia stin agora se e3eftelistikes times alla san ton tsakiri den exei pistevw!! kai epipleon otan vgaineis agora pas se polla magazia gia na dialekseis de pas sto prwto pou 8a deis k an sou poulisoun gourouni sto saki to perneis xwris na elen3eis !! epipleon papoutsia einai an to kaneis kaki metaxeirisi 8a gdar8ei !! pira apo ton tsakiri gova leopar 169 euro perusi kai savouriasthka ..e pws na min gdar8ei to kahmeno papoytsi !! mi leme k oti 8eloume !! an den 3eroume na perpatame as pame na paroume apo tin laikh opws eipe
swsta k i kopela me 20 euro !!! alla min ta rixnoume kai ola allou ....ftaime k emeis kapou .... !!! tsakiris the best exw na dilwsw !!!!

katerina G είπε...

γιατι εγω?? περυσι τετοια εποχη πηρα μποτακια 70 εθρς παρακαλω και μεσα σε 3 μηνες μου χαλασαν... ασεε!!

Georgios Liakopoulos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Georgios Liakopoulos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ZouZouna είπε...

Μιας και πέρασα απο δώ, θα σας πω την δική μου εμπειρία. Μπήκα πέρισυ στο μαγαζί σε μεγάλο εμπορικό κέντρο του Μαλλα, να ζητήσω ενα ζευγάρι σαγιονάρες, οι οποίες είχαν 59 ευρώ. Αφού με κοίταξε απο πανω μεχρι κάτω ο υπάλληλος, ενας νεαρός, οχι παραπάνω απο 25 ετών, μου είπε "την τιμή την είδατε"? Κοίταξα καλα καλα τον νεαρό και εγνεψα καταφατικά. Εφερε τις σαγιονάρες, τις δοκίμασα και του είπα να τις παέι στο ταμείο. Μένοντας με την απορία. Βγαίνοντας έξω, κοιταξα τα πόδια μου. Φορούσα την σαγιονάρα μου την πλαστική (μάρκας δεν το συζητώ) γιατί είχα κάνει πεντικιούρ πριν. Το φόρεμα μου ήταν ενα βαμβακερούλι γτραπλες και η ηλικία μου, 52. Ολα αυτά τον έκαναν να ρωτήσει αν ειχα δει την τιμή. Αν το είχα σκεφτεί νωρίτερα, θα χειροδικούσα μα την παναγία.!!!!! σφαλιάρα θα έτρωγε και αναφορά στον προίστάμενο.
Ευχαριστώ...

christina dim είπε...

Fetos agorasa ena zeugari mpalarines apo to katastastima tsimiski thessaloniki Kai ksekolisan ola OSA eixe epano Mesa se tesseris meres . H timi tous 59 euro . Tragikoi

Mary85 είπε...

Καλησπέρα,

Αγόρασα ένα ζευγάρι δερμάτινες μπότες, το θυμάμαι κιόλας στις 05 Φεβρουαρίου 2014, από το Tsakiris στο The Mall Athens. Πλήρωσα 114 € (με την έκπτωση). Περριτό να πω πως απογοητεύτητα! Τις έχω φορέσει 2 φορές για 2-3 ώρες διότι με χτυπήσανε, και μια μέρα για 10 ώρες και α΄ρχισαν να με ενοχλούν από μέσα. δεν ήξερα τι είναι ,νόμιζα είχε μπει κάποιο σκουπιδάκι αλλά όταν τις έβγαλα είδα οτι από μέσα η σόλα άρχισε να ξεφλουδίζει στο μπροστινό μέρος, καθώς ήταν από χαρτόνι! Φυσικά και τα πήρα στο κρανίο καθώς ούτε μήνας δεν έχει περάσει και τις φόρεσα και μόνο 3 φορές. Επειδή την έχω ξαναπάθει με τον Tsakiris, αποφάσισα μαζί με το αγόρι μου που μόλις του το είπα έγινε έξαλλος, θα πάμε μαζί στο κατάστημα με τις μπότες για να βρούμε άκρη, δεν θα φύγουμε μέχρι να βρούμε το δίκιο μας. Πουλάει και μαπα προίόντα και πανάκριβα!

apostolos dermetzidis είπε...

prin lhga xronia foraga mono ts.malla. alla apogoiteythka toso poly apo ta pappoutsia tou pou exw na psonisw ekei pano apo 3 xronia. mono emfanisei yparxei. tipote allo...